Am ajuns la limita răbdării și trebuie să împărtășesc cu cineva nefericita experiență legată de achiziționarea unui telefon mobil. M-am hotărât să vă scriu pentru că nu mi se pare corect ca o firmă de telefonie să mă țepuiască în halul acesta. Anul trecut, prin luna mai mi-am preschimbat contractul cu firma, mi-am luat telefonul dorit cu abonamentul aferent, însă, la nici jumătate de an au început problemele. Ba se demagnetiza cartela, ba nu puteam apela contactele, ba nu puteam fi eu apelată, ba pierdeam semnalul (prea des, zic eu). Ei bine, toate acestea mi-au creat un adevărat disconfort în comunicare. Meseria pe care o am mă obligă să fiu conectată permanent la internet. M-am dus de câteva ori cu el la reprezentanță, mi l-au curățat și mi l-au dat înapoi fără a schimba nimic la el. Două zile a funcționat bine telefonul, după care a început să-mi facă iar probleme. Precizez că nu este un telefon ieftin, iar abonamentul este destul de generos. Luna viitoare fac un an de când am acest telefon și sunt tentată să-i cred pe amicii mei că „cineva” intervine în soft ca să ne determine pe noi, consumatorii de telefonie, să cumpărăm din an în an câte un telefon. Dacă se poate, din ce în ce mai scump! Păi, ce facem!?! Cum rămâne cu garanția și cu cei doi ani de abonament prelungiți? Să reducă atunci abonamentul la 1 an dacă tot ne obligă să ne schimbăm telefoanele atât de des. După ce termin de scris, mă duc din nou cu telefonul în magazin. Nu mă las!
Laura Gurmuz