Mă numesc Ion Bejinariu, am 82 de ani, şi sunt din Bacău. Vin la dumneavoastră cu un mare necaz. Sunt bolnav, am mai multe diagnostice, printre care diabet, insuficienţă cardiacă etc. La sfârşitul lunii mai am fost la un medic de specialitate pentru un consult la inimă, acesta, după consult, m-a trimis la medicul de familie pentru a-mi elibera o trimitere la un cabinet de analize medicale. Amabilă, mi-a recomandat un cabinet de pe la Tic Tac, care are contract cu Casa de Sănătate a cadrelor militare, însă cabinetul era închis, pe motiv de concediu. Am căutat, am întrebat, am mai fost la alte patru laboratoare, însă nu aveau asemenea contract. Am umblat vreo trei zile, după care am nimerit la un laborator celebru, din centrul Bacăului. I-am prezentat recomandarea, i-am explicat despre este vorba unei domnişoare, care mi-a luat cerut telefonul, cu specificaţia că o să mă sune pentru planificare. Timpul a trecut. În sfârşit, m-a sunat şi m-a planificat pe 10 iulie 2019. Grijuliu, mi-am recoltat ce mi-a cerut şi m-am prezentat la ghişeu. Acolo, să-mi vină rău: nu sunteţi planificat, îmi spune cu indiferenţă. Îi explic că tot dumneaei m-a planificat, o rog frumos, sunt om bătrân, abia mă mai deplasez, să mă ajute. Nici nu a vrut să audă. Nu a recunoscut că am fost planificat. Am plecat aproape plângând. Eu am venit de la ora 7.00, nu se găsea un loc şi pentru mine! Mi-a făcut un favor: mi-a spus că o să mă sune pentru o nouă planificare. Nu mi-a dat nimic la mână, aşa cum se obişnuieşte.
Eu ce mă fac? Se expiră recomandarea, au trecut două luni, mă simt din ce în ce mai rău. Mă poate ajuta cineva? Sunt un bătrân de 82 de ani. Eu vă las telefonul meu, poate se găseşte cineva cu inimă şi suflet bune, să mă planifice cât mai repede. Tel.: 0334/42.17.18.
N.R. Am publicat mesajul disperat al cititorului nostru, în speranţa că un laborator, un medic, poate cineva de la Casa de sănătate a cadrelor militare (OPSNAJ) îl va ajuta.