Comert “civilizat” la cora

Buna ziua,Luni 04.01.2016 am fost in magazinul dvs pentru unele cumparaturi,ajuns la raionul de produse din carne am dorit sa iau bacon feliat ,fiind o ora tarzie nu mai era la raionul de produse proaspete asa ca m-am indreptat spre rafturi in ideea de a lua unul in tipla si am rugat pe cineva sa mi-l felieze,doamna de acolo mi-a raspuns foarte amabil ca politica magazinului nu permite asa ceva.

Trebuie sa recunosc ca am ramas putin confuz deoarece produsul respectiv era achizitionat din magazinul dvs si gasesc de bun simt atat timp cat sunt client al magazinului trebuie sa oferiti clientilor servicii complete.

Intreband un sef de raion (department manager,,,,of si cu englezismele astea ………..chiar asa am ajuns , am uitat denumirile in limba materna?) despre “politica magazinului” dumnealui s-a motivat “ce ar fi daca toti clientii ar dori sa felieze anumite produse?-ar trebuii sa angajam personal suplimentar” si ca drept exemplu afirma ca “uitati cei de la paine au aparatul lor de feliat si nu feliaza decat painea luata de la ei, cea de PAMBAC ,nu” sustinand ca asa evita accidentarile,lucru care mi se pare absurd cel putin la feliatorul de paine(nu ai cum sa te accidentezi ,spun din experienta proprie)

Domnule Store Manager,(Sef de magazin sau de unitate)

Pentru buna functionare a magazinului dvs va rog foarte respectuos sa luati masuri ,sa avem parte de un comert civilizat .Va multumesc anticipat in vederea solutionarii aceste mici probleme

P.S. Multumiri lucratorului comercial de la raionul respectiv pentru modul foarte amabil si respectuos de a vorbi cu clientii,nu acelasi lucru as putea spune si despre seful de raion,,,,,,,, smile emoticon ,va reamintesc ca era destul de tarziu si nu era aglomerat in magazin iar cei din raionul respectiv aveau doar un singur client,se putea rezolva dar………….”politica magazinului” ,numai bine

gabriel