Dacă am avut COVID-19, de ce nu mai putem fi reprogramați la vaccinare?

Eu și mama am fost programate pe 1 și 2 martie, prin medicul de familie, undeva la începutul sfârșitul lunii ianuarie, început de februarie, pentru a fi vaccinate anti-COVID. Între timp am făcut amândouă boala COVID, ne-am autoizolat, ne-am tratat singure pe banii noștri, pentru că am avut și ușoare simptome. Am ieșit acum din izolare, atât eu, cât și mama mea. Am sunat la medicul de familie, care mi-a zis că se poate să fiu reprogramată și chiar că mă sfătuiește să încerc, atenție! să încerc, să facem și vaccinul peste o lună de zile. Dar am fost refuzată atât de DSP, cât și de domnul care a răspuns la call-center, unde am sunat. Mi-a spus să revin, dar acum nu are cum să mai reprogrameze pentru vaccin, trecând recent prin boală. Dacă am fost programată, vaccinul era pentru mine, nu? De ce nu îl mai ține în frigider pentru când am dreptul? Acum, de ce nu se mai poate? Dacă am făcut boala, nu mai pot fi vaccinată? Mi s-a spus că acum, imediat după boală, nu mai am dreptul. Rog public să fiu reprogramată! Nu se poate! Eu la cine să mă adresez? Medicul meu de familie mi-a spus că după 30 de zile de la ieșirea din izolare, după ce trec de boală, pot să mă vaccinez. Atunci, de ce nimeni nu mă mai bagă în seamă? Ce fac instituțiile statului? Noi pentru ce am plătit ani întregi asigurare de sănătate? Ca să ni se închidă telefonul în nas când cerem să fim vaccinați?

V.P.