Luxul de a avea apa calda

Buna ziua.

Din luna decembrie a anului trecut sunt un umil consumator abonat la Thermoenergy (fost CET), care trebuie ca suporte toate discrepantele si problemele acestui furnizor. Mai precis cel putin o data pe opreste apa calda, timp de cateva zile pana la aproape o saptamana pe motiv de avarie majora. Dar de fiecare data se intampla acelasi lucru la acelasi tronson pe magistrala principala si ca nu stiu exact unde e defectiunea si ca va dura ceva timp dar nu mai putin de doua, trei zile. In iarna a fost oprita caldura si apa calda aproximativ o saptamana cand afara erau grade cu minus. Eu nu sunt o mofturoasa, dar cumva cer prea mult sa nu se mai intample atat de des aceste chestii josnice ?

ESTE CUMA UN LUX SA AI APA CALDA? Pentru noi lucuitorii de la ANL zona Narcisa DA este un lux. Cand sun la dispecerat, domnii de serviciu imi dau sfaturi cu o nesimtire fara margini, adica sa incalzesc apa la aragaz si daca imi e frig sa bag un radiator in priza. De nevoie asta si faceam, dar cum este cu putinta in zilele noastre in 2016 sa raspunda un furnizor, al carui victima esti cu asa neprofesionalism si nonsalanta.

Pentru mine ca si consumator a fost o jignitor. Ne spune sa avem rabdare si sa-i intelegem. PANA CAND SA MAI INTELEGEM, PENTRU TOTDEAUNA? Sa fim rabdatori. CAT DE RABDATORI SA MAI FIM? Ca am ajuns la capatul puterilor cu ei. Daca un consumator nu plateste la timp catre Thermo, domniile lor percep penalitati sau chear te actioneaza in instanta, dar daca ei te lasa cu botu pe labe fara macar sa fii anuntat , adica opreste tot si gata, noi trebuie sa inghitim si sa ne conformam, nu cumva ar trebui sa ne despagubeasca intr-un fel? Sa faca un discount aferent zilelor de disconfort produse, sau sa plateasaca, sa fie sanctionati, amendati, pentru ca sunt sugura ca apoi vor fi mai cu dare de seama, mai eficienti nu dureri in cot. .

D-lor exista pe piata ca furnizor datorita noua consumatorilor, ceea ce cred ca trebuim respectati si tratati omeneste conform clauzelor contractuale. Eu nu cred ca in contract scrie ca avem numai obligatii fata de ei (adica sa platim ce consumam) eu cred ca avem si drepturi, ceea ce domniile lor ne INGRADESC NISTE DREPTURI in repetatre randuri si foarte des. De ex.penultima avarie a fost in saptamana mare a Sf.sarbatori Pascale si a durat 4 zile, si ultima s-a produs aseara si de azi 12.05.2016 pentru nu stiu cate zile nu avem apa calda.

In concluzie, in nici doua saptamani se producate o AVARIE MAJORA la reteaua de apa calda din ograda lui THERMOENERGY GROUP SA. Dumnea-lor sunt incurabili, asa ca am rugamintea ca prin intermediul dumneavoastra sa ajunga si la urechile mai marilor de la putere ce doresc cu ardoare votul nostru pentru o functie de conducere in fruntea Bacaului. Sa faca disfunctionalitatile din sistem sa fie functionale, ceea ce dorim noi este o necesitate nu un LUX sau MOFT.

Cu stima Luminita C. (un umil consumator de utilitati Thermoenergy Bacau) (scuzati-mi greselile de scriere dar sunt foarte suparata de nici nu mai vad clar in fata ochilor)