Aceasta perioada a sarbatorilor a insemnat si un interval favorabil pentru agentii economici. Pentru comercianti, fie mai mari, fie mai mici, vânzarile au mers din plin. Din plin au mers treburile si pentru unii dintre prestatorii de servicii.
Intre acestia i-am remarcat pe cei din frizerii si saloanele de infrumusetare, unde clientii au asteptat minute si chiar ceasuri pentru a avea parte de o „lucrare”. Ar fi bine sa fie asa tot timpul. Cu toate acestea, din punctul meu de vedere, cred ca nu toate lucrurile sunt prea roz. Asteptând un loc pe scaunul frizerului, vedeam cum urmau „altii la rând”.
Cu toate astea, niciodata n-am vazut ca vreunul din hair-stylisti sa sterilizeze instrumentarul. Cu pieptenul, foarfecele si masina de tuns, treceau din capul unuia in capul altuia. Inaintea mea era un tip care mi s-a parut ca nu sta prea bine cu igiena, asa ca m-am facut ca suna telefonul si ca a intervenit ceva. Am ales sa merg in alta parte.
Conditiile erau cam aceleasi. Nu stiu daca asa trebuie sa stea treaba, dar nu mi se pare corect. N-as vrea sa-i calce acum Sanepidul si sa le traga ceva amenzi si sa-i scoata din circuit. Dar sper ca toti din acest domeniu sa citeasca aceste rânduri si sa ia masurile care se impun.
Nu cred ca se supara vreun client daca mai asteapta un minut, doua, macar sa dea cu ceva pe instrumentar. La urma urmei e o treaba ce tine de civilizatie. Iar noi avem pretentia ca suntem civilizati.
Sorin Avadanei