Când postasul nu suna de doua ori la usa…

Bacaul vorbeste PLICURI 1In cazul de fata, aceasta situatie s-ar traduce: „când curierul nu suna de doua ori la usa!” Imi dau si eu cu presupusul pentru ca nu stiu exact cine distribuie plicurile respective, insa, ceea ce vreau sa semnalez este faptul ca in foarte multe cazuri se intâmpla ca plicurile aduse de postas sau de curier sa nu ajunga intotdeauna la destinatar.

Exemplul de fata, intâlnit la blocul nr. 31 de pe strada Aviatorilor mi-a ridicat cumva mingea la fileu. Si mie mi s-a intâmplat sa nu-mi ajunga corespondenta in cutia postala (desi nu am interfon la scara) tot din comoditatea curierilor sau a postasilor.

Spun asta pentru ca mi se pare lipsit de bun simt sa fii platit pentru un serviciu si sa nu-l indeplinesti pâna la capat. Nu cunosc natura continutului scrisorilor respective, insa, destinatarii erau cel mai probabil notificati cu privire la plata unor servicii/datorii. Constienti sau nu de obligatiile pe care le au, cred ca destinatarii si-ar fi dorit ca plicurile in cauza sa ajunga totusi in cutia postala personala si nu pe mâna unor persoane rau intentionate.

Nu pun mâna in foc ca cineva, in urma mea, n-ar fi putut desface corespondenta respectiva din curiozitate sau chiar din rautate. Mai mult, plicurile lasate pe interfonul de la intrarea in bloc pot fi luate cu usurinta de niste copii naivi, care in joaca lor ar fi putut face mai mult rau persoanelor respective.

Astfel stând lucrurile, nu pot decât sa spun ca imi doresc mai multa seriozitate si implicare din partea curierilor atunci când vine vorba despre instiintarea corecta si directa a destinatarilor.

Eusebiu Dumitrascu