Alo, transportatorii, se aude?

Cine trebuie sa verifice ce curse pot opri in statiile de autobuz, microbuz. De exemplu, pe ruta Moinesti – Bacau, daca stai in Ardeoani, nu stii daca soferul va opri sau nu, tu in statie fiind! La cine se poate suna pentru a lua relatii? Stai la mila soferilor de microbuze care vin din Bacau, Frumoasa, Balcani, Pustiana…

Am luat de pe site-ul Consilului Judetean numarul de telefon ale firmelor care trec pe aici, dar nu mai sunt valabile, iar pe telefonul fix mi se raspunde ca nu e firma cautata! Verifica cineva valabilitatea acelor numere de telefon? Mi s-a raspuns ca doar nu-l va da pe cel real, ca sa sune toti nebunii! Adica, eu, un pasager, sunt un nebun daca imi cer dreptul la transportul in comun prin sat, cu respectarea statiilor din caietul de licenta!?

Macar sa stiu la ce ora sa stau in statie. Si care microbuze pot opri, care nu, in Gazarie. Vreau sa plec la Tirgu Ocna, dar trebuie sa merg in Moinesti ca sa iau autobuzul, pentru ca nu stiu daca in Gazarie are statie sau nu…Stam la „mila” masinilor de ocazie!!! Sunt trasee câstigate pe ruta Asau-Comanesti-Moinesti. Numai ca eu, in Comanesti, trebuie sa schimb pentru a merge la Moinesti, iar soferul nu-mi poate da nicio explicatie, pentru ca patronul decide. Deci, despre ce vorbim, practic? Uitati-va la microbuzele care vin de la Piatra Neamt spre Slanic.

Au toate datele de identificare, inclusiv in microbuz, cele din Bacau nu, cel putin pe ruta Moinesti-Bacau. Eu nu am nimic cu domnul sofer, e un simplu angajat. Cei care ii coordoneaza activitatea ar trebui sa raspunda la aceste intrebari! Ar fi bun un experiment cu cei de la Consiliul Judetean in rolul de simpli pasageri pe trasee date si avizate de dumnealor. Mai e o intrebare: la cine sa apelez pentru a afla traseele, daca nu am internet? Sau sa ma indrume pentru a intelege orarul si statiile celor ce administreaza traseele?

Masinile firmei Girueta Tur SRL, prezenta pe o ruta din Moinesti, au circulat, insa, deplorabil, in tot si toate…Sfidau orice bun simt. Si totusi sunt prezenti inca. Oare de ce nu intrebati si calatorii despre calitatea serviciilor oferite?

Mihai