Există pe site-ul Spitalului Judeţean de Urgenţă Bacău opţiunea de programări online. După ce m-am „programat” de două ori fără să mă pot programa, credeţi-mă, ajung la concluzia că nu mai înţeleg ce înseamnă. Poate vă explică dvs. domnii directori din spital.
Prima dată m-am programat acum două luni, în jurul datei de 10, pentru o radiografie. Mi s-a răspuns că s-au terminat bonurile pentru luna în curs. Am revenit cu o adresă în care solicitam să mi se elibereze un bon pentru luna următoare, dar mi s-a răspuns că nu se poate. Aşa că m-am adresat angajaţilor de la ghişeul spitalului unde se fac programări.
De aici, mi s-a răspuns răstit că programări se fac după data de 25 pentru luna următoare! Pentru că nu era o urgenţă, am aşteptat. Pe 25 dimineaţa nu se puteau face programări pentru că era foarte aglomerat. La prânz, surpriză!, nu mai erau bonuri. Prin urmare, întreb din nou – ce înseamnă „programări online”?
Şi de ce nu funcţionează aşa cum ar trebui această opţiune, fără să fie induşi în eroare oamenii? Dincolo de asta, de ce sunt descurajaţi oamenii să se adreseze unui sistem public de sănătate la care cotizează şi forţaţi să plătească milioane de lei în privat?
Ciorcilă Ana-Maria