Sunt un locuitor al acestui oras si vreau sa relatez un fapt care ma preocupa si pentru care eu nu gasesc justificare. Locuiesc la etajul IV al blocului nr. 1 de pe strada Letea din Bacau si de ceva vreme ma confrunt cu lipsa apei calde.
Oricat las sa curga apa pe robinetul de apa calda, am parte tot de apa rece. Eu sunt zugrav de meserie si abia astept seara sa fac si eu o baie, ca asa este igienic si omenesc. Dupa o zi intreaga petrecuta in praf, vreau sa am parte de apa calda la robinet.
Inteleg ca poate nu consuma locatarii prea multa apa calda, dar oricat las sa curga pentru a se face recircularea, acest lucru nu se intampla. Eu stiu ca apometrul de apa calda ar trebui sa contorizeze consumul in cazul in care temperatura ar fi de cel putin 40 de grade, insa, in cazul meu, contorul de apa calda inregistreaza apa rece.
Cu alte cuvinte platesc apa rece la pret de apa calda. Nu stiu cat tine de CET, de locatari sau de asociatie toata treaba asta, insa, toata aceasta situatie este enervanta. Platim niste facturi pentru servicii de calitate si pentru confortul nostru. Unde este calitatea in cazul de fata? Ma adresez ziarului “Desteptarea” in spereranta ca factorii in drept se vor autosesiza si vor remedia aceasta problema.
Dan Gherla