Am trait sa o vad si pe asta! Din noiembrie 2014 si pâna in prezent ma lupt cu o companie mobila sa-mi schimbe un telefon defect, primit la fidelizare. Desi aparatul pare sa fie nou, prezinta o serie de disfunctionalitati.
Voce distorsionata, semnal slab, se intrerupe convorbirea când ti-e lumea mai draga si m-am trezit de nenumarate ori ca telefonul se inchidea din senin, fara sa-l ating, stând pur si simplu pe birou. M-am dus la magazinul de unde l-am primit si am cerut sa trimita telefonul in service pentru remedierea disfunctionalitatilor pe care le-am semnalat in scris.
Prima data mi-au comunicat ca telefonul nu are nimic, a doua oara mi-au spus ca i-au schimbat softul, insa, problemele au ramas aceleasi. Nemultumita de aparat, m-am dus din nou la ei si le-am spus ca vreau sa renunt la fidelizare pentru ca telefonul nu functioneaza la parametrii doriti de mine si l-au mai trimis odata in service (la Bucuresti) de unde s-a intors cu precizarea ca telefonul a fost testat si functioneaza in parametri.
M-am uitat mai bine pe documentul care insotea „terminalul” si am observat ca scria marunt faptul ca este posibil disfunctionalitatile la care fac referire sa aiba drept cauza nu stiu ce fisiere virusate. Pai de ce se mai numeste „service” daca meseriasii de acolo fac presupuneri?!? Subliniez ca nu este vorba despre vreun telefon digital de ultima generatie si nici nu am internet pe el.
Am retrimis telefonul la Bucuresti, cu aceleasi disfunctionalitati constatate de mine si cu precizarea ca ori imi inlocuiesc telefonul, ori imi ofera posibilitatea sa mai completez eu suma pentru a-mi lua un telefon bun, ori renunt la fidelizarea prelungita pentru inca doi ani. La ce bun sa mai ramân agatata inca doi ani la acest operator de telefonie mobila, daca ei imi ofera un telefon defect? Cum se gândesc angajatii firmei respective ca isi pot tine clientii aproape cu un telefon defect.
Unde mai pui ca dupa ce telefonul merge de trei ori in service, firma trebuie sa ti-l inlocuiasca cu altul nou? Daca problema acestui telefon nu va fi rezolvata, intentionez sa ma adresez forurilor superioare si cu plângere la Protectia Consumatorului. Ca abonat vreau sa am si drepturi, nu numai obligatii!
Anca Apostol