Buna ziua. Pentru că E.ON nu a reuşit să mă lămurească, poate vă explică dvs. cum e cu tehnologia lor, plata online şi transmiterea corespondenţei. Astăzi, 31 mai, am primit un preaviz de întrerupere a furnizării energiei electrice, în care mi se pune în vedere să achit factura până la 30 mai!!! Sunt avertizată că în caz contrar se va tăia curentul începând tot cu 30 mai. Pe plic este menţionat că am primit adresa pe 24 mai (???). Eu am în continuare lumină pentru că factura a fost plătită online în urmă cu două săptămâni, plată confirmată atât online, cât şi telefonic. Dacă era vorba de două zile între plată şi preaviz, aş fi înţeles, dar sunt două săptămâni! Timp în care informaţiile nu au circulat de la un departament la altul. Timp în care, la fel de bine mă puteam trezi fără curent. Într-o eră a tehnologiei, în care se insistă pe plata online şi se fac glume pe seama celor care stau la coadă ore întregi.
Olga Matei